10 Temmuz 2019 Çarşamba

uzaktan eğitim online başvuru

uzaktan online eğitim  nedir diye soracak olursanız size konfor derim. Saatlerce derslere katılmayı, rahatsız edici bir sandalyede oturmayı ve günün sonunda sırt ağrısı çekmeyi unutun. Online eğitim programına katıldığınızda fiziksel derslik oturumuna bağlı kalmayacaksınız. Tüm dersler ve ihtiyaç duyulan materyaller online platformlar aracılığıyla sağlanır, böylece onlara evinizin rahatlığında kolayca erişebilirsiniz. Kursa gitmek için otobüse binmeyeceksiniz ve arabanız için fazladan nakit harcamanıza gerek kalmayacak, okula gitmek için giyinmek ve giyinmek için erken kalkmak durumunda kalmayacaksınız ... kolaylıklar listesi uzayıp gidiyor.
Konfor güçlü bir şeydir. Bir defa alıştığınızda vazgeçemezsiniz. Ancak fazla alışmamak gerekiyor. Online eğitim alırken kendinizi birçok sorunsuzca hissetmemelisiniz. Bu nedenle kanepeyi günde birkaç saatliğine terk edin ve evinizde ilham veren bir etkinlik ortamı oluşturun. Tek ihtiyacınız olan devasa bir masa ve hoş, sorunsuz bir sandalyedir.
Online eğitim nedir derseniz size erken kalkmak durumunda kalmamak derim.

Öğrenme deneyimi, her şeyden çok, eğitim sürecine elverişli bir eğitim ortamı yaratmakla ilgilidir. Bunu yapmak için, kitlemizi tanımamız gerekir: Yaş, deneyim, sevilen, sevilmeyen şeyler, kişilikler vesaire… Bunu şöyle düşünebilirsiniz; hiçbir deneyimi olmayan 10lu yaşlarında bir gence, birkaç senelik tecrübeye sahip olan orta yaşlı bir insana göre değişik bir eğitim verilmesi gerekir. Kitlenizi tanışlardan sonra, öğrencinin deneyimini arttırmasına ve belirlenmiş kitlenizle ilişki kurmasına yardımcı olacak birkaç faktörü göz önüne almalısınız.

Şunu unutmayın, bireyler iletişim kuramazlarsa, bilgi büyüyemez. Eğer Eğitim Yönetim Sisteminiz yalnız bir e-Öğrenim ünite yayma aracı olarak işlev gösteriyorsa etkili olamayacaktır. Bunun yerine, bilginin her iki yönde aktarılmasına ve size bir öğrenme topluluğu oluşturma meselesi için imkan sağlaması gerekir. Sosyal nitelikleri olan Eğitim Yönetim Sistemleri arasında bulunduğumuz sosyal medya çağında gitgide daha mühim duruma gelmekte ve daha iyi bir işbirliği için sayısız fırsatlar sunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder